Najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów na www.hazeldesign.pl

 

Jak składać zamówienie w Hazel Design?

Zamówienia można składać:

  • samodzielnie, dodając poszczególne produkty do koszyka
  • mailowo podając nam informację jakie produkty Państwo chcą zamówić oraz dane do wysyłki i numer telefonu
  • telefonicznie

Jaki jest koszt wysyłki w Państwa sklepie?

Koszt wysyłki na terenie Polski to 15 do 60 zł.

W przypadku przesyłki wielkogabarytowych i nietypowych, oferujemy wysyłkę towaru na palecie. Koszt takiej wysyłki oscyluje w granicach 50 - 150 zł

Jakie formy płatności oferuje Państwa sklep?

Sklep www.hazeldesign.pl oferuje następujące metody płatności:

  • Przelew tradycyjny na rachunek bankowy Hazel Design ING 75 1050 1416 1000 0092 1222 3383
  • Płatność gotówką w momencie odbioru zamówienia w naszym showroomie
  • Płatność gotówką w momencie dostawy kurierskiej - za pobraniem
  • Płatność poprzez serwis przelewy24.pl

Czy muszę rejestrować się przed dokonaniem zakupu?

W naszym sklepie nie wymagamy rejestracji. Wystarczy wypełnić formularz dostawy. Znajdują się w nim niezbędne informacje potrzebne nam do wysyłki zamówionych produktów.

Kiedy towar zostanie do mnie wysłany?

Zamówienia są realizowane następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, o ile towar znajduje się na stanie magazynowym.


W jaki sposób towar dostarczany jest do klientów?

Towary, które Państwo zamawiacie w naszym sklepie dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GEIS lub DPD (w zależności od wagi i gabarytów przesyłki). Przy większych zamówieniach jak np. zestawy mebli oferujemy własny transport samochodowy.

Koszt ustalany jest indywidualnie w zależności od miejsca dostawy i ilości zamówionego asortymentu.

Co zrobić jeśli przesyłka nie dotarła w wyznaczonym terminie?


W momencie nadawania przez nas paczek wysyłamy Klientom maila potwierdzającego wysyłkę oraz podajemy numer listu przewozowego wraz z linkiem, pod którym można śledzić przesyłkę. W razie jakichkolwiek trudności, prosimy o kontakt. Postaramy się pomóc.

Co robić, jeśli paczka wygląda na uszkodzoną?


Współpracujemy ze sprawdzonymi firmami kurierskimi i zawsze staramy się pakować towar najlepiej, jak to możliwe. Nasze paczki są ubezpieczone do 100% wartości. Za uszkodzenia w transporcie odpowiedzialność ponosi firma kurierska.

Jeśli zauważą Państwo, że paczka jest zniszczona, prosimy o sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera. Należy to zrobić PRZED PODPISANIEM LISTU DOSTAWY. Następnie należy poprosić kuriera o protokół reklamacyjny i wypełnić druk koniecznie w jego obecności. Prosimy o zrobienie zdjęcia paczce i przesłanie go wraz z kopią formularza reklamacyjnego na adres: sklep@hazeldesign.pl

My natomiast, zaraz po otrzymaniu od Państwa wszystkich powyższych informacji postaramy się wysłać towar ponownie lub zwrócimy pieniądze.

W przypadku, gdy kurier odmawia uczestniczenia w sporządzaniu protokołu, należy odmówić przyjęcia przesyłki.

Jak złożyć reklamację na produkt?

Nigdy nie wysyłamy naszym Klientom produktu uszkodzonego. Czasem jednak zdarzają się przesyłki uszkodzone w transporcie lub posiadające wady fabryczne, których wcześniej nie byliśmy w stanie zweryfikować. Aby zareklamować produkt, należy skontaktować się z nami drogą mailową na sklep@hazeldesign.pl i przesłać zdjęcia ukazujące szkodę. Nasz dział reklamacji skontaktuje się z Państwem w ciągu 14 dni i przekaże, jakie są dalsze działania (odebranie produktu na nasz koszt i tym samym zwrot pieniędzy, dosłanie brakujących elementów lub wymiana produktu).

 

Jak zwrócić produkt?

W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki nasi Klienci mają prawo by zwrócić zakupiony produkt, nie podając przyczyny pod warunkiem, że zwracany towar nie nosi śladów użytkowania.

Co należy zrobić? Wystarczy tylko pobrać formularz odstąpienia od umowy, wypełnić go i odesłać wraz ze zwracanym towarem na adres naszego showroomu:

HAZEL DESIGN

Ul. Okrzei 64

25-526 Kielce

Tel.: 698 157 159

 

Zwracany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć – najlepiej w oryginalne opakowanie i odesłać do nas wraz z fakturą/paragonem oraz podpisanymi dokumentami zwrotu. Koszty przesyłki pokrywa zwracający.

Kiedy otrzymam zwrot należności za zwrócony produkt?

Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu, za pośrednictwem przelewu bankowego.